Najpogostejšia vprašanja

 
 
 
  • info@kolesarskidresi.si
  • +386 1 777 50 73 (9:00 - 16:00)
 
 
 
Uvod > Najpogostejšia vprašanja
 
 
 

NAJPOGOSTEJŠA VPRAŠANJA (FAQ)

 

Naročila


  • Kako lahko pri vas naročim blago?
    Najbolj preprosto in najhitreje je, da blago naročite prek spleta, v naši e-trgovini. V primeru, da vam ni uspelo, ali pa ste se srečali s kakšno tehnično težavo, stopite v stik z nami preko centra za pomoč uporabnikom, ki vam je na voljo od ponedeljka do petka v času od 9. do 16. ure.
     
  • Profi ali dres za prosti čas?
    Dresi za prosti čas so pri kupcih najbolj priljubljeni in priporočamo jih tudi športnikom, ki letno ne prevozijo manj kot 3000 km. Dres za prosti čas vsebuje gel vložek in je narejen iz poliestra in elastana.
    Profi drese so izdelali profesionalni proizvajalci športne opreme in so izdelani iz najmodernejših materialov.
     
  • Kako ugotovim svojo velikost?
    Prosimo, da pred vsakim nakupom preverite našo tabelo velikosti. Če ne boste prepričani, se lahko obrnete na naš center za pomoč uporabnikom. Z veseljem vam bomo pomagali.
     
  • Kako so oštevilčene velikosti artiklov?
    Velikosti artiklov so navedene po US številčenju.
     
  • Je mogoče kombinirati velikosti pri setih?
    Da, je mogoče. 
     
  • Ali lahko pri vas blago tudi preizkusim oz. omogočate osebni prevzem?
    Smo spletna trgovina brez klasične prodajalne, kjer bi lahko blago preizkusili ali osebno prevzeli.
     
  • Ali lahko naročim dres, ki ga ni v ponudbi?
    Zadnje številke kosov, ki vas zanimajo, bomo na vašo željo poskusili ponovno naročiti pri naših dobaviteljih. Dovolj je le, da nam pošljete sporočilo na info@kolesarskidresi.si s svojimi željami.
     
  • Kdaj prejmem blago?
    Blago bo pri vas v treh delovnih dneh, najkasneje pa v štirih. Dobavni rok za profesionalne sete je 5-8 delovnih dni od prejema plačila oz. od potrdila naročila s plačilom po povzetju. Obstaja tudi možnost, da naročilo prejmete pred tem terminom.
     
  • Kdaj je dostava brezplačna?
    Brezplačna dostava velja pri naročilu nad 69 €.
      
  • Je mogoče blago plačati z nakazilom na bančni račun?
    Ne, le s plačilom po povzetju. 

 

 


Reklamacija in vračilo


  • Kako uveljavljati reklamacijo?
    Izpolnjen reklamacijski obrazec je treba poslati skupaj z blagom na naš naslov. Podroben reklamacijski postopek in pogoje za uveljavljanje reklamacije najdete tukaj.
     
  • Kdaj lahko blago zamenjam in kakšni so pogoji?
    Do zamenjave ste upravičeni zaradi napačne velikosti ali pa zaradi naše napake v zvezi s poslanim blagom. Če bi želeli drugo številko ali model, morate postopati po postopku vračila – izdelke nam morate poslati nazaj, mi pa vam za blago vrnemo denar in ustvarite novo naročilo. Pri setih morate vrniti celoten set. Točne pogoje za menjavo blaga boste našli tukaj.
  • Kam poslati blago za menjavo?
  • Kam moram poslati blago, ki ga želim zamenjati? V primeru zamenjave zaradi reklamacije, vas prosimo, da nas kontaktirate na info@kolesarskidresi.si in dogovorili se bomo za prevzem blaga.  V primeru zamenjave pa nam blago pošljite na:

Packeta International s.r.o. -  General Logistics Systems,        
ID  904 81 768 – kolesarskidresi.si
Logistične storitve d.o.o.
Cesta v Prod 84
1129 Ljubljana

  • V primeru, da mi naročeno blago ne ustreza, do kdaj ga moram poslati nazaj in kdo krije poštnino?
    Če resnično pride to takšne situacije, lahko blago brezplačno vrnete v roku 14 dni po prejemu blaga. Blago mora biti primerno za nadaljnjo prodajo, kar pomeni: zapakirano v originalni embalaži z originalnimi oznakami, ne nošeno in nepoškodovano. Več.

 

 

Kuponi za popust


  • Kako uporabiti kupon za popust?

Izberite blago, dodajte ga v košarico in nadaljujte:

  1. v desnem zgornjem kotu kliknite na sličico košarice,
  2. v okence na levi strani vpišite kodo kupona,
  3. potrdite s tipko Oddaj (vrednost kupona bo nemudoma odšteta),
  4. naročilo zaključite s klikom na gumb Blagajna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica