Postopek reklamacije

 
 
 
  • info@kolesarskidresi.si
  • +386 1 777 50 73 (9:00 - 16:00)
 
 
 
Uvod > Postopek reklamacije
 
 
 

NISTE ZADOVOLJNI S PREJETIM BLAGOM?

Vsak kupec ima pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga.

 

POSTOPEK ZA VRAČILO ALI REKLAMACIJO BLAGA:

  1. Blago lahko vrnete po pošti ali s posredovanjem kurirskih služb, kot priporočeno pismo na naslov: GIRONE s.r.o., Za koníčkom 3928/1D, 902 01 Pezinok, Slovaška.
  2. V paketu boste skupaj z blagom našli tudi obrazec za vračilo. Izpolnite ime in priimek, številko naročila, datum dostave blaga in številko svojega bančnega računa v obliki IBAN, na katerega vam bomo vrnili kupnino v 14 dneh od prejema elektronskega sporočila o blagu, ki ste ga nam poslali v vračilo. Ne pozabite podpisati tudi zahteve za odstop od pogodbe za nakup blaga (neposredno na obrazec, ki je priložen blagu).
  3. Prosimo, da nam v primeru reklamacije, dopišete še razlog za reklamacijo.
  4. Blago, ki ga vračate, mora biti neuporabljeno, v prvotnem stanju, z vsemi etiketami in originalno embalažo in vedno skupaj z izpolnjenim obrazcem. V nasprotnem primeru vam lahko zaradi te škode odštejemo od vsote vračila. Shranite dokazilo o vračilu blaga (npr. dostavni dokument), dokler vam ne potrdimo, da smo blago prejeli.

 

Hvala. V najkrajšem možnem času bomo poskusili stvari popraviti tako, da boste kar najbolj zadovoljni.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica